Friday, November 25, 2011

Insyaallah aku terima dgn redha..

Bila korang xexpect dan xjangka..sesuatu berlaku pd relation korang..means korang terpaksa break..bukan kerana keinginan sendiri..tapi kerana terpaksa..ape korang rase?SAKIT KAN?cm 2 lah ape yg aku rase sekarang nie..hati menangis, menjerit..tp korang agak2 sape yg dgr,,melainkan hanya DIA yg tahu..

Tapi siapa aku..yg mampu menolak takdir dan ketentuan tentang hidup dan jodoh aku..siapa aku untuk mempertikaikan tentang kehidupan aku yg terang2 mmg DIA yg tentukan..aku xkan mempertikaikan segala yg telah DIA uruskan..

Aku hanya mampu berserah, sayang@cinta xsemestinya kita memiliki kan?aku hanya mencari kekuatan..untuk teruskan hidup aku..tipulah lau aku xnak kebahagiaan dalam hidup aku..tp da tertulis belum masenya aku mengecapi kebahagiaan 2..mybe 1 hari nanti..dan yg pasti bukan saat ini..saat dimana insan lain memperkotak katik kan..keikhlasan, kejujuran aku..

Aku xmintak untuk dugaan yg seperti ini..tp bila ianya dtg,,aku terima semampu yg aku boleh..dgn hati yg penuh keredhaan (insyaallah)
 

No comments:

Post a Comment

SEGALA YANG TERCATAT DIDALAM BLOG INI HAK MILIK EIZAN ABDUL RASAK